foz

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Foz - 28 april 2010 21:40

Idag blev husse lite arg på mig när han kom hem. Förstår inte varför egentligen? Han hittade en massa soppor utdragna i hela köket. Till mitt försvar så kan jag bara säga att jag källsorterar. Matte och husse är helt värdelösa på att källsortera. Nu har jag visat hur man gör i alla fall.

I går tog matte med mig på en lång cykeltur. Underbart att få springa av sig. Vi cyklade en runda som jag kände igen. Det bästa är att vi cyklar förbi en djuraffär som jag gillar. Jag satte fart mot affären eftersom jag vet att jag alltid får godis av kassörskan. Hon är så snäll så. Matte handlade salva till mina tassar. Luktar tjära men den är väldigt skön för trampdynorna. 

Jag brukar få svalka av mig när vi cyklar, så skönt.


  

Idag var matte och jag på hundkurs. Det gick lite bättre idag sa matte. Jag var tydligen inte lika speedad. Fattar inte vad hon menar? Om man träffar en massa fyrbenta kompisar så måste man ju få leka! På kurs får man tydligen inte göra detta, så trist.

Här ropar jag på brudarna.


  


Se så fint jag sitter för att få en köttbulle!

  


För övrigt har dagen varit helt ok

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards