foz

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Foz - 1 april 2010 22:47

Tja!

Foz här!

I morse var det full fart kan jag säga. Klockan halv sju åkte selen på   

Sedan tog matte på sig en massa reflexer och lampor för det var mörkt ute. Vi skulle tydligen ut på en tidig med betoning på "tidig! cykeltur. Alla andra tvåbenta figurer som var ute måste ha trott att matte blivit knäpp!

Men det var ganska trevligt eftersom det var svalt och skönt i morgonluften. Jag sprang och var väldigt duktig. När vi kom hem fick jag en liten överraskning. Ett stort och gott märgben. Tydligen hade matte någon baktanke med det hela eftersom hon försvann ett tag och jag fick vara själv en stund för första gången. Det gick jättebra. Husse kom hem och rastade mig och efter det kom matte hem igen. Matte ville inte lämna mig själv men idag skulle hon tydligen göra något viktigt arbete som jag inte fick följa med på. 

Imorgon är hela familjen ledig vilket betyder att jag blir riktigt ompysslad. Det är tydligen påsk nu och det innebär en massa godis. Undra vad jag får i mitt påskägg?

Moster Sophie skrev tydligen en kommentar om att jag är bortskämd eftersom jag satt i soffan. Hallåååå! Husse sa att det var ok va! Chilla ner...

Sophie har tydligen en puma eller rättare sagt en snygg husky. Hon heter Nestle och jag har faktiskt en bild på henne här. Kolla in bruden! I like..  


  

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards