foz

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Foz - 11 april 2010 17:54

Så här ser det ut när matte och jag bloggar!


  

Matte får ju liksom hjälpa till eftersom jag har lite svårt att skriva med tassarna.


Idag har matte vårstädat i trädgården och grävt igen min grop. Hur kunde hon?

Hon tror tydligen att jag inte kommer att gräva upp den igen! Kan hon tro..

Hon har pysslat hela dagen och jag var med på baksidan. Det har varit varmt och skönt hela dagen och jag passade på att ligga och jäsa medans hon jobbade. Tydligen fick dom där små goda marsvinen en utebur idag. Hmmm...värst vad hon pysslar med dom då? Buren måste stå på framsidan eftersom jag håller till på baksidan. Undra varför?

Efter allt pysslande i trädgården tog hon med mig på en ordentlig cykeltur. Nu är jag jättestrött så jag måste nog lägga mig på köksgolvet och fortsätta slappa.

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards