foz

Alla inlägg under juli 2012

Av Foz - 14 juli 2012 13:51

Tja!

Jag har varit uppe i norrland igen.Jag fick ligga i baksätet och sova hela vägen upp.Matte,Husse,Storknodden,lillknodden och storknoddens kompis åkte också med upp.Jag fick springa på ön och äta sork.När vi kom dit var det en massa stora fåglar där (Tranor).Jag försökte äta upp dem men de flög iväg.Sen har jag badat,förstört matte och husses fiske (eftersom att jag och brudarna gick ner och badade där de fiskade och skrämde iväg all fisk) och sen har jag blivit halvt uppäten av alla mygg.Matte säger att jag har gått ner några kilon nu för att jag har sprungit i en hel vecka.Jag vart så ledsen när vi åkte hem   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Skapa flashcards