foz

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Snorigt värre

Av Foz - 31 oktober 2010 12:31

Här är det snorigt värre. Alla hostar, snorar och har ont i halsen   

Jag är iallafall frisk och försöker att peppa alla så gott det går.

Lillknodden skulle ha spelat fotbollsmatch idag men det blir ingenting med det. Vi får se om han orkar sig ut ikväll för att få lite godis. Han har laddat för bus eller godis ett bra tag. Jag kör bara på bus, tycker det är roligare så. 

Matte är lite fundersam just nu. Hon undrar hur mycket hår en hund egentligen kan fälla? Jag kan svara på det, MASSOR!!! Kan inte hjälpa att det bara ramlar av. Stora tussar överallt. Mattes bästa vän är nog dammsugaren just nu, hon spenderar mycket tid med sin vän. Inte kul alls!


I helgen fick vi nya grannar, nämligen husses bror och familj. Vi bor nu vägg i vägg. Matte och husse hjälpte till med flytten och det gick tydligen väldigt snabbt och smidigt. Så nu packar de upp och står i. Matte är inte avundsjuk på dem!


Solen skiner ute för en gångs skull och matte ska försöka ta sig ut på en cykeltur med mig. Jag får se till att dra bra för matte har inte bra kondis just nu. Hon flåsar ju bara man går uppför en backe. Ska försöka att hjälpa till så gott det går :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Foz - 14 juli 2012 13:51

Tja! Jag har varit uppe i norrland igen.Jag fick ligga i baksätet och sova hela vägen upp.Matte,Husse,Storknodden,lillknodden och storknoddens kompis åkte också med upp.Jag fick springa på ön och äta sork.När vi kom dit var det en massa stora fågla...

Av Foz - 16 juni 2012 14:22

Tjena!Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen.Småttingarna har fått sommarlov och vi kommer ha en massa kul nu i sommar sa matte och husse.Vi kanske ska åka upp till norrland där Baily och Nesly bor.Då får jag några kompisar att vara med iallafal...

Av Foz - 17 maj 2012 20:08

Det gick sådär med middagen hemma hos Maya..Jag fick vänta på baksidan och det regnade på mig hela tiden.Jag fick inte träffa Maya innan maten var klar.De serverade oss köttbullar,korv,godis,skinka,ost och hundmat..De hade tänkt sig att vi skulle var...

Av Foz - 15 maj 2012 08:39


Idag fyller maya år.Grattis sötis   Jag har en bra present till maya,vi ska äta middag imorgon och gå på promenad.     ...

Av Foz - 8 maj 2012 17:49

 Jag och Maya var ute idag . Hennes matte och min matte tog med sina kameror och började ta kort på oss.Sen fick vi lite godis.Jag förstår inte riktigt varför vi fick det..?Men ja fick iallafall var med Maya!Här är några kort på oss        ...

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Skapa flashcards