foz

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Foz - 3 april 2010 11:34

Tja! 

Foz här!

Middagen hos farmor gick bra igår. Det fanns en massa god mat på bordet må jag säga. Kalkonen kändes som mest lockande. Jag fick INTE var med och äta gott. Tycker jag var väldigt taskigt. Vid högtider ska ju hela familjen vara samlad..eller?

Hmm...matte åkte hem med mig på kvällen. Husse skulle på innebandymatch och knoddarna stannade kvar hos farmor.

Matte och jag åkte hem och tittade på hundcoachen. Hundcoachen förklarade tydligen hur man skall göra med hundar som älskar att spåra vilt. Hur man skall avleda spårandet. Jag ÄLSKAR ju att spåra efter rådjur. Tycker inte att matte ska lyssna på den där hundcoachen. Taskigt!

Jag har fått en schysst hundkoja på baksidan. Jag gillar att ligga ute och slappa. När jag inte slappar hjälper jag matte att ta bort mossa i gräsmattan. Matte tycker bara att jag gräver lite djupt tyvärr. Inte duger någonting!

Här är mitt fina hål!


  

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards