foz

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Foz - 15 april 2010 12:46

Tja!

Foz här!

Nu är det vår i götet och det är VARMT. Jag gillar mest att ligga i skuggan och chilla :-)

  


I måndags fick jag följa lillknodden till hans simskola. När lillknodden simmade så mös matte och jag. Jag fick synda lite för matte och det hade jag ingenting emot.

Gott var det iallafall och jag får faktiskt skylla på att det var över 20 grader varmt.


  

Det gick iallafall bra för lillknodden på simskolan. Han tog nästan sitt andra märke. Vad duktig han är! Jag höll på att ramla i sjön igår och fick panik. Det var djupt. Skulle ju bara dricka lite! Hur vågar han simma sådär?

Igår fick jag följa med till mattes skola hela dagen. Hon och hennes tvåbenta klasskamrater skulle gå och vandra i skogen. Hur skönt som helst men dom fattade inte att jag skulle gå först. Jag vill och ska vara först hela tiden. Dom gick ju liksom inte så snabbt som jag ville.

Vi stannade vid flera sjöar där jag fick svalka av mig (och nästan drunkna) eller...ok, jag klantade mig när jag skulle dricka.

Sedan var det dags för fika. Jag lyckades sno åt mig några muffinspapper eftersom jag INTE fick en enda muffin. Snålisar   

Jag var väldigt trött efter skogspromenaden. En mil i skogen tar på en gris som matte sade.

På kvällen gick jag och matte på hundkurs. Jag fick inte leka med vovvarna utan BARA äta köttbullar när jag tittade i mattes ögon och var duktig. Lite ylande mellan övningarna blev det. Hur kul är det att sitta still?   

Medans matte och jag var på hundkurs skulle knoddarna klara sig själva i en timme. Gick väl sådär bra. Det slutade med att minstingen låste ut tösa och hotade att slå henne med en pinne   

Deras farbror fick rycka ut och hjälpa till. Tydligen fick lillknodden utegångsförbud för detta. Tänk om jag fick utegångsförbud? Skiiiit...måste nog passa mig.

Nu ska jag chilla i skuggan. Har vilodag idag  

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards