foz

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Foz - 7 maj 2010 09:07

  

Äntligen hemma igen. Det var inte roligt på djursjukhuset. Dom berättade för matte att jag hade gråtit väldigt mycket. Ja, är det så konstigt?

Tuffa killar får också gråta faktiskt.

När man är hemma och har ont blir man ompysslad. ALLA tycker synd om mig och jag får betydligt mera godsaker nu än förut. Tratten en pest, men med tanke på alla godsaker jag får så kan jag nog överväga att ha den ett tag till.


Matte går lite konstigt idag. Hon kan knappt gå i trappan och jag fattade nada. Hon förklarade att hon spelade match igår. Matte är inte van att spela match men hon tyckte det var riktigt roligt även om dom förlorade med 72-0 eller nått. Tur att jag inte var där och tittade "pinsamt".

Storknodden hade tydligen fotbollsträning men hon kom ganska snabbt hem till mig igen. Hon klarade tydligen inte av all pollen som är ute nu. Hon bara nyser och snorar och när hon skulle springa fick hon svårt att andas. Stackars tös säger jag bara. Lillknodden säger att han också har "Poll" men det har han inte, säger matte. Något som han är skonad ifrån iallafall.

Ikväll ska småknoddarna på disco medans jag får ligga här hemma och tycka synd om mig själv. Jag tycker dom ska vara hemma med mig istället och inte ränna ute. Jag behöver kärlek och godsaker just nu. LOVE ME


  

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards