foz

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Foz - 17 maj 2012 20:08

Det gick sådär med middagen hemma hos Maya..Jag fick vänta på baksidan och det regnade på mig hela tiden.Jag fick inte träffa Maya innan maten var klar.De serverade oss köttbullar,korv,godis,skinka,ost och hundmat..De hade tänkt sig att vi skulle vara som Lady och Lufsen   .Vi vräkte i oss maten.Sen började matte klappa mig och då kände hon det jag försökt dölja ett tag.Hon hittade den stora fästingen som satt på halsen.Hon fick panik och ville ta bort den så fort som möjligt.Och det visade sig att det satt en liten bebis på den stora fästingen.Sen hittade hon två till som kröp runt på mig...  Iallafall blev det mycket skrik och gap mellan maya's matte och hennes storasyster.Och när jag hade ätit fick jag springa hem i regnet.Nu har matte plockat fästingar på mig sen jag kom hem   

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards