foz

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Foz - 17 juni 2010 17:51

  

Idag fick jag följa med matte till skolan. Först skulle dom panga och sedan skulle dom springa 8km terränglöpning. Jag hängde med och sprang med klassen. Gick ganska bra men det var väldigt varmt. Jag fick stanna då och då för att bada. Matte hällde en massa vatten över mig! Jag ville ligga först hela tiden men det ville "inte" matte. Vet inte hur mycket matte kämpade eftersom jag i stort sett drog henne runt. Matte tycker nog själv att hon var jätteduktig. Matte ska spela fotboll ikväll...hmmm...undra hur mycket hon kommer att orka då?  Just nu är jag på bushumör och vill leka, matte fattar inte hur jag orkar? Jag orkar, jag lovar!

Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards