foz

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Foz - 17 oktober 2010 20:18

Jaha, då var helgen över. Det har varit en riktig tråkhelg för min del. Matte har varit så trött efter Stockholm. Hon behöver verkligen ladda om sina batterier igen. Är lite stolt över matte iallafall. Hon lyckades få godkänt på alla tre proven hon hade i Stockholm. Matte är sååå glad så. Det är kanske därför hon är lite trött just nu :-(.

Vi har ändå gått många fina höstpromenader i helgen. Det är så fint ute just nu, vackra färger och en härlig kyla. Vi längtar båda två tills snön kommer, om den nu hittar hit vill säga. Vi hoppas på det.

Matte körde lite dressyr träning med mig idag. Vi märkte ganska snabbt båda två att det var ett tag sedan. Vi fick gå tillbaka några steg och börja om. Vad förväntar hon sig? 

Imorgon har matte skola igen, men hon är på hemmaplan. Tydligen ska hon iväg på ett studiebesök som hon verkar se fram emot. För första gången ser matte fram emot måndag   

Matte har berättat om allt roligt som har hänt i Stockholm. Fick veta att de åkte med en stor båt till Åland. Fattar inte riktigt vad det har med utbildningen att göra men tydligen behöver man dansa och sjunga karaoke ibland också   

Vad knasigt! Tur att jag inte såg matte då!   

De hade haft många praktiska övningar och matte tycker att det går bättre och bättre nu. Vad skönt för henne. Jag tror att hon börjar bli redo för att ge sig ut i verkligheten. 


  

Här är båten som matte åkte med på.



Presentation


Hej!Det är jag som är Foz.Jag är en Sibirien huskey kille som älskar att busa,springa och äta.Min flickvän hittar du på www.mayaaa.bloggplatsen.se

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Andra Husky Bloggar

Länkar

Draghundsport

Produkter

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Övrigt

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Jag gillar den!
 Helt okej
 Jag gillar den inte så mycket

Ovido - Quiz & Flashcards